Håndtamme Stendker Discus .

Alt andet end discus

Redaktør: mvn-discus

Håndtamme Stendker Discus .

Indlægaf slagteren » 27. nov 2015 17:45

Jeg læste forleden eller var det for en god uges tid siden andet steds at der var en discusholder der var ved at puste sig lidt op over hvad han havde set af opdræt forskellige steder i danmark og var ved at få hjertekvababelse over at der faktisk kun var op drættet unger på "Håndtamme Stendker discus" , Det har jeg faktisk en plan for her at dememtere på bedste vis .
Inden krigen for alvor starter er dette indlæg IKKE ment som et indlæg der skal starte en personlig hetz blot til info for dem som ønsker at gå lidt videre end blot hold "opdræt" .
Jeg har igennem mine få år set adskillige flotte opdræt lavet her i danmark lavet af ganske almindelige akvarister og før jeg startede for alvor med Discus har jeg skam også set rigtig flotte resultater af deres opdræt som fortjener stor ros da det altså ikke er helt så lige til at få flotte discus i salgsklare størrelser .
Brokrøvens navn kan jeg ikke huske men mener at ha fået at vide at han har det sorte bælte i at slå discus ihjel.
Der nævnes i indlæg at der kun er opdrættet på "Håndtamme Stendker " for mig er det rigtig godt da de er nemme at ha med at gøre og man får skam også fine farvestålende unger ud af det ( Personligt har jeg et par af Stendker Red Alenquer som er sygt gode som plejeforældre og nok nærmere først til at gøre Røde fisk mere røde .
Sidst men ikke mindst skal man nok lige huske at kigger RIGTIG godt efter i diverse indlæg overall før man danner sig meninger og holdninger .
De bedste hilsner til jer alle fra Poul.
Med Venlig Hilsen Poul og som jeg siger : hvem kan sige nej til en flok Discus der tigger mad .
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Geografisk sted: holstebro
Postnummer: 7500 Holstebro

Re: Håndtamme Stendker Discus .

Indlægaf slagteren » 27. nov 2015 17:49

Jeg kan da godt lige nævne at jeg har set MEGET flotte discus opdrættet på LANGT fra Stendker og til dem skal der lyde en STOR ROS , det gør man IKKE uden forudgående viden . Mvh Poul.
Med Venlig Hilsen Poul og som jeg siger : hvem kan sige nej til en flok Discus der tigger mad .
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Geografisk sted: holstebro
Postnummer: 7500 Holstebro

Tilbage til Snik snak