[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4876: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4878: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4879: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4880: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Discusforum.dk • Vis emne - Undskyld til soennik1

Undskyld til soennik1

Undskyld til soennik1

Indlægaf TonniAA » 3. feb 2011 00:48

Soennik1 du skriver i Tp´s tråd at jeg snart vil svine dig til pga din komentar..... jeg mener ikke jeg har svinet dig til !!! men jeg har skrevet til dig at det ikke er særligt smart at gi gode rå til nogen, når selv en nybegynder som mig kan se det er forkert hvad du skriver, og det ville da være synd hvis de fulgte dit råd, og aflivede deres fisk som du jo skrev....

1: Du skriver til Klokker at han bare skal aflive sine fisk før de lider mere
viewtopic.php?t=5717

2: Du vælger så at skrive til Bering at hans fisk ser sultne ud, vurderet ud fra nogen billeder at knap så god kvalitet, (uden at fornærme Bering -grin- ) og når man så lige kiggede på dit profil billede, som lignede en WF der var mere end bare almindeligt sulten, det var der vist også flere der skrev i den tråd !!! men du prøvede da at rede den hjem på en pæn måde -exclaim-
viewtopic.php?f=52&t=5830

Jeg sidder sku ikke på forum for at svine nogen til eller for at prøve at være klog på Discus !!! det er jeg for grøn til, og jeg tør indrømme det tør du ?

Taget fra din PB til mig :Med hensyn til baggrund, ja der kunne det jo godt være at jeg måske har lidt mere viden end jeg gir udtryk for , hvem ved .
MVH Poul.

med de komentare jeg har set du er kommet med, så må jeg jo nok sige at jeg tvivler på din baggrund !!!

!!! SORRY !!!
Brugeravatar
TonniAA

Geografisk sted: Fyn
Postnummer: 5580 Nørre Aaby

Re: Undskyld til soennik1

Indlægaf Lonesfisk » 3. feb 2011 12:02

OK - fint nok med den undskyldning, Tonni! -lol-

Men når det er sagt, så kommer der lige et opråb fra mig til ALLE herinde:

"SÅ LAD OS DA SNAKKE FISK FOR F....." - og opføre os som voksne mennesker!

Fortsat god dag! -cool-
Lonesfisk

Indlægaf JFP » 3. feb 2011 18:46

Giver Lone helt ret.
Skal vi ikke kommer tibage det som det drejer som om, "smukke" fisk, for at nu bruge de nye kvinders sprog.

Men Tonny du behøver da ikke give nogen en undskyldning, for det som du har skrevet.
Der har da ikke været de store fejl.
Men måske andre skulle tænke lidt over hvad de skriver.
Dog uden at der skal være nogen begræsninger.
Alles mening må jo komme frem.
Selv om man ikke er helt enige i dem alle.

Jan P.
Brugeravatar
JFP

Geografisk sted: Horsens
Postnummer: 8700 Horsens

Indlægaf TonniAA » 3. feb 2011 20:20

det eneste jeg ville frem til med den her tråd var faktisk bare at jeg på ingen måde prøver at jagte nogen, og jeg gider ikke hænges ud for at svine folk til, for det er på ingen måde tilfældet....

så lad mig stoppe den der !!!!

Lone er du sød og slette tråden ????
Brugeravatar
TonniAA

Geografisk sted: Fyn
Postnummer: 5580 Nørre Aaby

Tilbage til Gemte indlæg