[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 129: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 130: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4876: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4878: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4879: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4880: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Discusforum.dk • Vis emne - Agurkeholder 2014

Agurkeholder 2014

Her kan der udveksles erfaringer med de forskellige maller man har gående i samme akvarie med discusfisk.

Agurkeholder 2014

Indlægaf langebæk » 30. jul 2014 22:48

jeg rendte ind i en gut på facebook som har lavet en lille holder til sine maller da han er træt af at fiske gafler og andre ting op af sit akvarie og få våde fingre, så jeg bestilte da fluks nogle til mine baljer også med en ekstra lang fiskestang da mine baljer for det meste er 60 cm høje
langebæk

Re: Agurkeholder 2014

Indlægaf sune » 31. jul 2014 06:52

Har du grøntædende maller?
Brugeravatar
sune

Geografisk sted: Struer
Postnummer: 7600 Struer

Tilbage til Maller