L-091 Leporacanthicus triactis

Her kan der udveksles erfaringer med de forskellige maller man har gående i samme akvarie med discusfisk.

L-091 Leporacanthicus triactis

Indlægaf langebæk » 28. apr 2012 22:01

Jeg har igennem tiden haft masser af maller sammen med mine discus så som L333, 201, 128, 260, 270, 18, 81 men syntes de er gået helt og blevet lidt for almenlige så til min nye amazons balje ville jeg gerne have fat i nolge der var lidt mere specielle så fandt 2 stk L-091 Leporacanthicus triactis den bliver max 30 cm og dem jeg fandt er små 15 og sindsygt flotte.
Der skal nok komme lidt flere og bedre billeder men da de kun har været i baljen i få timer ville jeg ikke begyndet at blizte løs -exclaim-
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
langebæk

Re: L-091 Leporacanthicus triactis

Indlægaf Discusman » 29. apr 2012 06:25

Ja der findes ufattelige mange flotte maller, som fint trives ved de 29-30 grader, så der er næsten ikke grænser for hvad man have i sit discusakvarie -smile-

Dog er der nogen arter der spiser planter, og den du har på billedet ligner en der netop gør det, men måske jeg tager fejl ?

Eller skal du ikke have planter i din balje ??
Discusman

Indlægaf langebæk » 29. apr 2012 07:58

Af hvad jeg kan læse på catfish.com er de både til kød kød og grønt så hvis du ikke sulter dem så gnasker de ikke løs på dine planter:)
Men sku det vise sig jeg tager fejl så pyt med de, i min amazons balje er der brunt og støvet vand så det er ikke helt optimalt for planter enyway
langebæk

Indlægaf mvn-discus » 30. apr 2012 05:45

Tillykke med mallerne, så skal der bare lidt vf discusfisk i, så det ser godt ud
Mvh Michael Bosse
Mit motto er: "Der er ingen dumme spørgsmål - Kun dumme svar"
Brugeravatar
mvn-discus

Geografisk sted: Vestsjælland
Postnummer: 4470 Svebølle

Indlægaf langebæk » 1. maj 2012 16:20

åååhh mener du ligesom dem her??
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
langebæk

Tilbage til Maller