Discus klub Kbh / Sjælland.

Almen snak om discus.

Redaktør: mvn-discus

Discus klub Kbh / Sjælland.

Indlægaf Verfaillie » 16. mar 2015 23:30

Hej alle discus folk.

Jeg har gået lidt med tanken om at starte en discus klub i Kbh området for sjællænder og københavner.
Jeg kan self ikke stå alene for at lave dette, så vil høre om folk vil hjælpe.
Og er der overhovedet intersser for sådan en klub?
Jeg syns selv det kunne være sjovt at mødes enegangen imellem og snakke discus/akvarie, samt ha nogen bajler kørende
Med forskelle Slags forsøg på at lave de flotteste fisk.

Håber at få lidt feedback fra jer.
Verfaillie

Re: Discus klub Kbh / Sjælland.

Indlægaf slagteren » 18. mar 2015 15:14

Hvis det undrer dig lidt at der ikke er så meget aktivitet om din tråd er det nu nok fordi Discusforum er en landsdækkende side som tilgodeser Alle med den interesse omkring hold og opdræt af Discus .
Ikke for at lyde kvalmende eller på anden måde nedladende så vil jeg sige at din tråd og ide som sådan er god nok men nok ikke egner sig herinde .
Søg hellere på facebook eller andre sociale medier om det du efterspørger men forvent ikke at man ligefrem står i kø, herinde ,for at hjælpe dig gennem diverse sygdomsforløb eller opdrætsforsøg med diverse vandparametre hvis du først er i gang på andre medier .

Evt kunne du melde dig ind i en akvarie forening på sjælland for netop at få dit ønske opfyldt .
Mvh Poul.
Med Venlig Hilsen Poul og som jeg siger : hvem kan sige nej til en flok Discus der tigger mad .
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Geografisk sted: holstebro
Postnummer: 7500 Holstebro

Indlægaf Verfaillie » 18. mar 2015 18:11

Hej Poul

Jeg der er ikke meget aktivet i mit opslag, og folk tænker sikkert sikke en tosse.
Jeg overvejet self. At kalde der discusklub dk. Men Tro ikke at folk fra fastlandet ville ha mulighed for at mødes i Kbh området.
Jeg er heller ikke intressert i at dele forum og en klub op, tværd imod.
Mine ide var bare man kunne mødes en gang imellem og hyggesnakke nørde den lidt.
Håber nu ikke jeg er kommet i dårligt lys på siden her.

Mvh

Guytan
Verfaillie

Indlægaf slagteren » 18. mar 2015 21:05

Dit indlæg har for mig ligget lige til højrebenet for at få sparket ud men jeg syntes ideen er god og derfor har jeg valgt at lade det stå .
At der kommer en gruppe ud af dit indlæg er kun for mig godt , såfremt i i gruppen deler oplevelser gode som dårlige .

Nå nu er jeg jo ikke den eneste til at redigere i diverse indlæg og selvfølgelig skal du ha god held og lykke med dit projekt men forvent ikke at andre får samme privilegium .

Nåeh ja det var så lige lige Moderater poul der lige var ind over , MVN kunne ha en anden mening .
Med Venlig Hilsen Poul og som jeg siger : hvem kan sige nej til en flok Discus der tigger mad .
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Indlægaf Verfaillie » 18. mar 2015 22:08

Poul når du kommer til Kbh så giv lige besked
Så åbner vi en leffe blond og ser hvad vi kan gøre bedre.
Verfaillie

Indlægaf slagteren » 18. mar 2015 22:44

Jeg er en gammel stodder og aner ikke hvad en Leffe Blond er så forklaring søges .
Mvh Poul.
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Indlægaf Verfaillie » 18. mar 2015 23:37

En belgisk øl. Jeg skylder langebæk et par stykker :-)
Verfaillie

Indlægaf langebæk » 19. mar 2015 00:08

poul kan ikke tåle øl det så vi jo til vejlemessen:) så du tager den bare med over til mig guytan jeg skal også snart ud til valby og se din reol
langebæk

Indlægaf slagteren » 19. mar 2015 09:02

Verfaillie skrev:En belgisk øl. Jeg skylder langebæk et par stykker :-)

-cool-
Brugeravatar
slagteren
Moderator
Moderator

Indlægaf Bryggeren » 19. mar 2015 14:12

Hvis jeg ikke er helt galt på den, er Discusforum.dk resterne af Discusklubben.dk, som jeg selv var ganske aktiv i i sin tid.
Tror ikke der er et behov for en egentlig klub, eller måske skal Discusforum.dk faktisk opfattes som en klub.

Måske der skal gang i lidt hjemmemøder?
Højt skum
Thomas

Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.
Bryggeren

Geografisk sted: Nivå (Nordsjælland)
Postnummer: 2990 Nivå

Indlægaf Verfaillie » 21. mar 2015 12:10

Jep det kunne også være det var en vej frem.
Verfaillie

Tilbage til Generel Discus snak